hallå där:D

hej på er:) Idag så va ju mamma och jag på gymmet på morgonen! Det gick bra! Frågan är hur mycket träningsvärk man kommer ha imån... Men iallafall så dushade vi och så när vi kom hem sen så åkte vi direkt till Kalmar! Hittade lite saker. Bland annat en höstjacka som jag verkligen behövde! Börjar ju skolan på måndag och då blir det kanske lite kallt att cykla på morgonen! sen hittade jag en till tröja! Sen ett par svarta jeans som jag va jätteglad över:D
Imån så ska jag njuta av sista dagen på sommarlovet! På kvällen så ska jag och Olivia ha en liten spa-kväll:D
Ska bli jätteskönt! Men jag har typ världens största problem känns det som! Jag vet inte vad jag ska ha på mig på måndag när vi börjar skolan! Tror Olivia får hjälpa mig lite imån...:)

Kommentarer
olivia-drömmen mot att bli fotograf säger:

Hihih, klart jag hjälper dig! :D

kommer bli sjukt skönt på spa-eftermiddagen:D<3333333333

2011-08-20 | 22:07:30
Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback