ons 14 sep.

Sitter här nydushad och ska snart lägga mig och läsa. Så himla trött! Längtar till nästa vecka då vi bara går 2 dagar! Måndag och tisdag! Så då blir det långhelg! Imån så går jag till 15.50:(( Men får troligtvis sluta tidigare i och med att vi har hemkunskap sista lektionen! Sen så är det golfträning! Sista för säsongen:( Sen så missar jag själva avslutningen pågrund av min konfirmation:( Men det blir väll kul det med! Längtar tillbaka till Cypern så otroligt mycket! Det va så underbart att bara ligga där på solstolen och musik i öronen! Och hotellet va fantasktisk!
Sen hade vi ju havsutsik också;) Men nu ska jag ta och lägga mig och läsa;) hörs imån;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback