Believe me when I say I will always be there

Gokväll, sorry att jag inte uppdaterat förens nu men jag vaknade med huvudvärk+illamående och släpade
iväg mig till skolan där jag stannade 1 lektion innan jag gick hem...
Hann iallafall göra svenska-förhöret som vi hade idag på olika ordklasser.
Förhoppningsvis så kan jag gå imån då vi bara har 2 riktiga lektioner.
På förmiddagen så har vi brandskydds-utbildning!
Sen efter skolan så kanske jag+min familj åka till Öland för att köpa skor till min konfirmation.
Eller iallafall kolla:) Funderar lite på att ha mina vita converse på
konfirmationen men jag vet inte riktigt...
Vad tycker ni jag ska ha för skor?:)

Kommentarer
Anonym säger:

Kör efter vad du själv vill ha på dig och bry dig inte så mycket om vad andra kommer tänka eller tycka. Men för att säga min åsikt så ja, kör på converse!

2012-04-26 | 20:39:10
Patricia♡ säger:

Trivs du i converse tycker jag att du ska ha det:)

2012-04-26 | 20:43:56
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback