If happy ever after did exist, I would still be holdning you like this.

Började inte min dag särskilt bra idag.. Vaknade upp med en huvudvärk som jag fick panik av i och med att den inte gick bort och har fortfarande inte gjort det, men det har blivit lite bättre iallafall. Följde med och red ändån även om jag va lite halvt sådär.. Men grymt kul va det:D Vi red ut och va väll ute i ungefär en timma! Känndes dom om det gått typ en kvart! Sen när vi kom tillbaka kelade vi lite med alla andra djur som fanns där:) Sen när vi kom hem så gick jag och la mig en stund för jag va så trött( vaknade vid halv 7) men precis när jag nästan hade somnat så va det mat:/ Men nu sitter jag här och försöker installera mitt sims:) Får väll se om det funkar och sen vid 6 blir det handboll:D KOM IGEN NU SVERIGE:DD

Kommentarer
emma ♥ säger:

sv: gina tricot :)

2012-08-10 | 18:34:27
Bloggadress: http://emmapettersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback