hihi, lista:)

Dag 1 – parfym som jag använder.
Dag 2 - Vad har du gjort idag, och hur har dagen varit.
Dag 3 - Vad ska du göra 2013.
Dag 4 – Trailer på en film som jag vill se.
Dag 5– Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon kronor.
Dag 6 – Ditt favoritklädesplagg just nu.
Dag 7 – Bloggar och hemsidor jag besöker ofta.
Dag 8 – Ett favoritminne från 2012.
Dag 9 – Bilder på ditt rum.
Dag 10 – En favoritlåt.
Dag 11 – I din väska.
Dag 12 – Dina rädslor.
Dag 13 – En gammal bild av dig.
Dag 14 – En favorit film.
Dag 15 – Varför startade du din blogg.
Dag 16 – En bild som gör dig glad.
Dag 17– Berätta vad du helst gör på helgerna.
Dag 18 – Tre plagg du ofta bär.
 
 
tänkte göra en sånhär:) 
 
Har tagit denna från: ibelieveinyou.sportlife.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback