I want you back

Jag vet att jag börjar inläggen med att säga samma sak, men jag är verkligen ledsen för den dåliga uppdateringen . 
Och bättre kommer den inte bli förens helgen är över. Spelar scandia imån och är borta typ hela dagen. Sen på lördag så ska jag till Ikea och sen på söndag en till golftävling! 
Skulle vara guldvärt om ni läsare tipsade om vad jag kan skriva om, varesig det är bilder, utmaningar eller vad som helst! Till min dag då.. Vaknade när mamma väckte mig när hon åkte till jobbet gick upp och satte mig vid datan ett tag. Sen såg jag att klockan va halv 11 och tänkte att det kanske va dags för frukost! 
Sen så satt jag där till halv 2 innan jag började städa hela huset! Hade lovat mamma att jag skulle göra det. Sen nu har jag målat naglarna och lite så och nu ska jag försöka hitta motivation inför imån! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback