Just run to me

Dålig uppdatering idag eller vad... Men vaknade inte förens 11! Kanske inte va så konstigt i och med att jag va uppe till 2 inatt;) Men iallafall, jag gick upp åt frukost och städade Mickes(min kanin) bur. Sen så va det lunch och efter det så blev det en tur till golfbanan trots regnet! Spelar inte särskilt bra just nu så nått måste ändras.. 
Sen så åkte vi hem och jag hade ca 1 timma på mig att göra mig iordning. Vi va på resturang pch åt ikväll. Grymt mysigt va det!Imån så fyller mina kusiners pappa år så vi ska spela golf på förmiddagen och sen ska vi hem till dom på eftermiddagen. Så vet inte när jag kommer blogga imån, men lovar att det blir minst 1 inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback