There you go again making me want you

Hallå där:) Igår när jag skulle sova så gick det inte särskilt bra, vill ni veta varför?! hihi, det får ni göra inom 2 veckor, hihihi:)) Idag så vaknade jag av att mamma kom in till mitt rum och frågade vilken sorts fralla jag ville ha. Men sen så kunde jag inte somna om så gick upp ändån! Kollade lite på golfen och sen så skulle syrran in på bio med en kompis och mamma och pappa skulle inte hem och sen tillbaka till biografen så dom drog med mig(inte bokstavligt dock, hängde med rätt frivilligt). Jag ville dusha innan så när jag kom ut från dushen så va det en kvart till vi skulle åka. Och på den tiden skulle jag,föna och platta håret plus sminka mig, men jag hann:D 
Medans syrran va på bio så va mamma,pappa och jag och åt glass på ben&jerrys och sen så åkte vi runt lite på Öland. Och nu sitter jag här:) Ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback