KLAR MED 8:DDD

Känns grymt just nu! Hade skolavslutning idag och är alltså klar med 8:an:D Det ända vi gjode i skolan va att vi gick till kyrkan och lyssnade på när kören sjöng. Sen så samlades vi i klassrummet för att få våra betyg och säga hejdå till lärarna och klassen. Sen så kom pappa och hämtade mig och då åkte vi till Klaras avslutning och va där sen direkt efter det till kusinerna. Sen i eftermiddags så va jag så sjukt trött av någon anledning, så jag sov i en timma:) Sen så åkte pappa och jag och köpte B&J och den har jag ätit nu när jag kollade på fotbollen som det står 1-0 till england just nu:) Imån så ska jag spela golftävling och jag går ut vid 09.04 så det blir ingen sovmorgon direkt... Men jag överlever nog;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback