Is anybody out there?

Gokväll på er alla som läser detta:)
Har lite dålig fantasibrist om vad jag ska skriva om här i bloggen! Så kom jättegärna med förslag:)
Och kom ihåg, inga förslag är dumma;)
Dagen började med att jag väcktes av min dumma väckarklocka och jag orkade knappt gå ur sängen!
Sen när vi kom till skolan så frågade jag min lärare om när vi skulle välja till tema-dagarna, och då så hade alla redan valt! Så jag fick välja idag och tog något som hette toppform. Det va typ bara för tjejer och man ska motionera till härlig musik:) Får väll se hur det går! Hade även matteprov idag, gick väll helt okej med tanke på att jag fick reda på det i tisdags! Sen på hemkunskapen så gick vi ut och hade pickninck. Vi spelade även lite kubb!:)
Nu ska jag sätta mig och plugga på min franska-diagnos som även är sista "provet" jag kommer ha i 8:DDD

Kommentarer
Anonym säger:

mer om vardagen, bilder, outfites, sen typ before i die bilder som du vill göra osv :)

2012-05-31 | 22:01:12
Olivia - drömmen mot att bli fotograf säger:

sv: hihi, tack beiiis :D♥

2012-06-01 | 08:11:19
Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback