Danmark!

Så, vaknade typ vid 5 idag, sovit riktigt dåligt inatt! Så det blev bara några timmars sömn... Men iallafall så gick jag lydigt upp när mamma sa till mig och gjorde mig iording så fort som möjligt. Sen så gick bilen vid ca halv 7 tror jag den va;) Så vi va framme vid Helsingborg vid typ 10 eller nått, sen tog vi färjan över till Danmark! Riktigt härligt va det att stå nästan längst fram i båten i blåsten:) Sen så gick vi på stan i helsingör(stavning) hela förmiddagen, sen åt vi, sen gick vi en liten runda till. Efter det så gick vi till tågstationen som även va stället där man gick på färjan.
När vi kom till Helsingborg igen så gick vi in på Mc och köpte varsin Milkchake! Gottgott:D Sen så bar det av hemmåt!
Så ikväll så har jag suttit och kollat på One tree hill hela kvällen, så nu blir det väll snart att krypa ner i sängen kanske och ta igen några timmars sömn?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback