be honest girl, how many tears you let hit the floor?

Jag vet att bloggningen har varit väldigt dålig under december men har inte hunnit med. Har varit så mycket med julen och planera födelsedagsfester osv. Men jag lovar(denna gången menar jag det) att uppdateringen kommer bli bättre! Har redan lite ideer vad jag kan hitta på! Dagarna som varit har jag spenderat inne i Kalmar med familjen,Olivia och ett par kompisar. I onsdags va jag inne med familjen och shoppade och igår så drog jag med Olivia in. Hade planerat en liten överaskningsfest för henne med ett par kompisar. sen idag så har jag kollat på Gossip girl hela dagen. Är på säsong 3 nu! I morgon så ska vi till farmor och farfar för att fira jul. Kunde inte åka till dom på juldagen för det var så halt. Ikväll så ska jag ta det lugnt och äta hemmagjord pizza. Hur brukar ni spendera era fredagskvällar?:)

Kommentarer
Theres c: säger:

- å tack så mycket! :D Är du intresserad av foto? ^^

Svar: Jajamen:)
Beatrice Johansson

2012-12-28 | 21:35:22
Bloggadress: http://piggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback