I never gonna feel the way I feel right now.

Känns jättekonstigt att det bara är 1 dag kvar på 2012! Har hänt en massa saker under året känner jag! Men jag tror ändå att 2013 kommer bli bättre. Det händer så himla mycket! Slutar ju 9 och sen börjar gymnasiet i höst och sen har jag ett par konserter att gå på och mycket mer! Min dag i dag har jag spenderat i Lessebo och spelat cup. Vi slutade 3. När jag kom hem så la jag mig i sängen och råkade somna. Så får väll se när jag somnar inatt... Har kollat på Gossip Girl hela kvällen annars och tryckt i mig choklad. Vet inte om jag kommer hinna blogga imån för jag har fyllt upp hela dagen. Vad har ni för planer för nyår?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback