Rix Fm<3

Igår så va det ju Rix fm, så jag hann tyvärr inte skriva något då:( men iallafall, jag och olivia tog tåget in som typ alla andra också gjorde! Sen så stack vi till Mc och tog varsin glass, eller hon tog glass och jag tog milkshake!<3
Sen gick vi runt på stan utan att köpa någonting i flera timmar! Va inne i kalmar från 1 till typ halv 10;)
Men sen så gick vi mot scenen där vi mötte vi massa roligt folk! hamnade väldigt långt fram vilket vi hoppades på:D
Så tack alla som gjorde det till en jättebra kväll/dag! Även tack Olivia!<3
Idag så vaknade jag upp med huvudvärk och väldigt ont i halsen. Men det blev bättre frammåt middagen!
Så nu hålller jag på och packar! Ska iväg imån och spela Scandia i Nyköpning! Så det blir att åka väldigt tidigt! Imån så är det bara inspel, sen på söndag är själva tävlingen;) Får se om jag kan ta med mig datan eller inte;)
Lite bilder från igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback