I am not going back!

Tjena:) Hoppas alla har haft en bra onsdag och jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men har varit upptagen hela dagen:) Först skolan, sista lektionen så va det kör! Det va sista övningen innan lucian som vi ska gå på tisdag! Måste vara i kyrkan klockan 7 på morgonen:OO Och då ska man vara färdig med. Sen efter skolan så va det konfirmation.
Men fick gå lite tidigare för mamma skulle hämta mig, va ju duktig och tappade bort mina nycklar idag på morgonen. Men jag har hittat dom nu:) Men iallafall, så vi åkte hem och hämtade syrran och åkte till Mc och åt:) Efter det så åkte vi till Madesjö kyrka för det va en julkonsert där. Grymt duktiga va alla som uppträdde:D Sen när jag kom hem va det läxor som gällde. Men nu får ni ju ett inlägg;)
Outfit idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback