The perfect gift!

Hej, vill börja med att säga förlåt för att jag inte bloggat på 2 dagar! Men har haft jätteont i huvudet och har inte haft på datan nånting! Idag i skolan så åt jag julbord 2 gånger! Och jag gillar inte äns julbord! Men både till lunch och till hemkunskapen fick vi det! Annars så va det inte särskilt mycket som har hänt, eller joo, lucian va ju i tisdags!
Det gick inte lika bra som jag hade hoppats på! Men det funkade, förutom att jag fick åka hem efteråt!
Vi hade ju levande ljus framför oss och vi va ganska många! Så jag mådde jättedåligt efteråt! Så så gick det med det! Väntar just nu på att Lovisa ska komma och kollar på lite saker på datan:) Hoppas ni får en fortsatt bra dag:D
en bild sen cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback