hemma från Göteborg!

Sorry att jag inte bloggat på flera dagar , men jag va nämligen i Göteborg:D Kom hem vid 11 igår och gick och la mig direkt. Så jag hann inte blogga igår. Iallafall så vaknade jag vid halv 11 idag. Då åt jag frukost och gjorde mig i ordning. Har inte gjort särskilt mycket idag. Kanske ska åka ut till golfbanan lite senare! Men iallafall så kan jag ju berätta lite om vad jag gjorde i Göteborg:D Vi åkte då i onsdags och när vi kom checkade vi in på hotellet och stack direkt till Liseberg:D Tog bara 10 minuter att gå dit från hotellet. Kom hem från Liseberg vid typ 9 och då gick vi till hotellrummet och kollade på fotbollen. Sen på torsdagen så gick jag,syrran,pappa och morfar till Universeum! Mormor och morfar va också med på resan. Vid ca.1 började det regna så på kvällen så gick vi till resturangen som ligger i hotellet. Vi hade tänkt gå ut och äta , men det blev ingenting med det! På fredagen så gick vi till Nordstan:D
Hihi, shopping! Iallfall så hittade jag lite saker. En klänning blandannat som jag ska ha på ett brölopp som jag ska till på lördag:D Och lite annat! Skriver mer ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback