wish you were here

Hejsan på er:) Idag när jag vaknade va jag så sjukt trött! Men jag drog mig upp ur sängen ändån efter lite om och men. Gjorde mig iordning och åt frukost. Sen så åkte jag till skolan. Började veckan med slöjd. Helt okej! Håller på att sy en huvtröja med blixtlås.Resten av dagen har inte varit så jättekul. Men helt okej. Ska ha no-prov så ska ta och plugga på det lite nu och sen läsa lite i utvandrarna! Har tyvärr ingen outfit av det jag hade på mig idag. Har bytt om till mjukiskläder nu. Om ni inte har lyssnat på avril lavigne's låt wish you were here, så lyssna på den! Helt underbart! Har den i mina hörlurar nu medans jag skriver detta inlägget:)

Kommentarer
olivia-drömmen mot att bli fotograf säger:

va helt sluuut när ja vaknade idag :D



sv: hihi, ja :D

kramis♥

2011-11-07 | 18:41:22
Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback