California king bed

Hej:D Vaknade vid 8 idag som jag skulle så jag gick upp och dushade och så:) Sen så åkte vi till kyrkan! Vi kom hem vid 1 ungefär;D Så då åt vi spagetti och köttfärsås:)Sen i eftermiddag har jag läst lite i utvandrarna.. Läser ju den i skolan och den är så himla tråktig! Sen så nu för en stund sen kom mamma hem. Hon har varit i Göteborg hela helgen;D Så vi har ätit lite tårta och lite så;) Hon fyller ju år snart;) Fick också en present av henne! Den underbaraste koftan jag sett i hela mitt liv:D Den ser ut som den amerikanska flaggan! Och jag bara älskar den! Så nu ska jag ta och plugga lite till. Har 2 prov denna veckan så kommer sattsa mer på det än på datan.
Bilder från idag och i fredags:)

halsbandet jag köpte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback