27 augusti 2012

Kom inte på någon rubrik så det får bli det tråkiga datumet! 
Skolan idag va grymt seg! Har en so-lektion som är 1 timma och 40 minuter på förmiddagen och min lärare väljer att hålla genomgångar i 1 timma och 10 minuter! Eftermiddagen gick väll hyfsat snabbt! Sen jag kom hem har jag inte gjort särskilt mycket. Solade en stund men sen började det blåsa och bli grymt kallt! Man märker att hösten är påväg! Imån efter skolan så ska jag till gymmet så skriver när jag kommer hem då:D 

Kommentarer
Sofia säger:

Väldigt mysig blogg du har!
SVAR: Ja han är helt otroligt duktig! Älskar hans musik så mycket ♥

Svar: tackdu!:)Vilken är din favoritlåt?:)
Beatrice Johansson

2012-08-28 | 09:51:16
Bloggadress: http://fiiiiiiiiiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback