I been rooling aroud always looking down

Hallå där:D Är nu hemma från västervik där jag har spenderat lite mer än ett dygn. Igår när vi kom dit så åkte vi till Maxi och köpte lite pastasallad och sen åkte vi runt och kollade lite och satte oss och åt vid havet och sen när vi kom till lägenheten så satte vi oss och åt glass. Mådde inte särskilt bra igår och är väll inte helt återställd idag heller:/ Idag så gick vi på stan och fick med mig lite saker hem:) Bland annat ONE DIRECTION'S BOK DARE TO LIVE:DDD Fick en lite chock när jag såg den i hyllan! Så den fick jag med mig hem. Imån så är det ju rix fm i Kalmar som jag ska på med ett par kompisar;) Så det kommer bli grymt. Synd bara att det inte är sådär 
jättemånga bra artister.. men det blir säkert bra ändån!:D

Kommentarer
Alice - bilderbyalice säger:

Hejhej, jag vill bara tipsa om min tävling där du kan vinna valfritt smycket, dirket länk, http://bilderbyalice.se/2012/august/vinn-valfritt-smycke.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!
Allt bra?

2012-08-09 | 13:28:20
Bloggadress: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback