I like your face, even If you don't

Vaknade redan vid 6 idag och mamma skulle inte väcka mig förens kvart över! fast hade kunnat sova ännu längre för jag va klar redan vid 20 över 7 och skulle inte åka till skolan förens 10 över 8! Men som sagt va det skolfotografering idag som jag inte har en aning om hur det gick! Fick stanna 25 minuter längre i skolan med tack före att fotografen va som han va! Efter gymmet så stack jag till gymmet och sen ikväll har jag varit och handlat och städat huset:) Olivia ska sova här imån och det kommer bli grymt:DD

Kommentarer
Olivia Magnusson säger:

kommer bli kanon ikvällllll :D
kramis♥

Svar: jaa:DDkramis<3
Beatrice Johansson

2012-08-31 | 08:09:15
Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback