Julfirande hos farmor och farfar

Hoppas alla ni ute i halkan har haft en bra dag. Själv har jag spenderat min med ett försenat julfirande. Kunde inte åka till farmor och farfar på juldagen för att det va för halt. Så vi åkte idag istället. Va inte där så jättelänge. Kom väll hem vid 6 ungefär och då åkte pappa och jag direkt till Ica för att handla lite tills jag ska på cup imån. Är så sjukt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Får väll se hur mycket jag sover inatt. Ska upp vid halv 6 för att kunna åtminstonde öppna ögonen innan jag ska till Olivia och sen samlas med resten av laget! Ska hoppa in i dushen och fixa allt inför imån! 

Kommentarer
Olivia Magnusson säger:

sv: hihi,taack :D
kramis♥

2012-12-30 | 17:57:29
Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback