Utmaning: 10 frågor!

Blev utmanad av Olivia att svara på 10 frågor:)
 
 
 
 
 
 
 
1. Vilken är din favorit årstid och varför?
Måste säga att sommar är min favorit! Älskar värmen, dom sena kvällarna,ingen skola, och solbrännan man får:)
 
 
2. Vilket var ditt livs bästa ögonblick?
Mitt livs bästa ögonblick hitills är nog när jag fick biljetter till One direction i Stockholm nästa år! Va en helt underbar känsla!
 
 
3. Drömresa?
Om det ska vara till något varmt land så är det deffenitivt Maldiverna! Om det var ett annat land så skulle det vara USA. 
 
 
4. Vad önskar du dig mest i julklapp?
Mest av allt i julklapp önskar jag min en säng! 
 

5. Vilken person tillbringar du mest tid tillsammans med?
Förutom familjen så är nog Olivia den jag umgås mest med! 
 

6. Vem är din favorit artist?
One Direction & Justin Bieber
 

7. Vilket är ditt favoritprogram?
Måsta säga Gossip Girl just nu! Är fast!
 
 
8. Vad tycker du om att blogga om?
Jag gillar att blogga om allt möjligt! Gillar nog mode och makeup-relaterade saker att blogga om mest!
 
9. Vilken är din absoluta dröm?
Min absoluta största dröm är att sälja ut Madison Squere Garden! 
 
10. Vad gör du om 5 år?
Om jag får drömma lite så vill jag bo i USA eller London och jobba med en skiva. Men realistiskt så tror jag jag kommer vara kvar här och jobba. Med vad vet jag inte riktigt än! 
 
11. Det pinsammaste du någonsin har gjort är?
Kommer ihåg en gång i typ 1 när vi skulle göra en teater av en bok och jag spelade en roll när jag skulle krypa över till andra sidan. Men istället rev jag ner hela kulliserna! Kommer ihåg det så himla väl!
 

Kommentarer
Maria - Min väg till fotograf säger:

SV: Tack :)

2012-12-18 | 06:09:49
Bloggadress: http://mariapalm.blogg.se
Sofia säger:

Vad kul, maldiverna låter verkligen lockande!
sv; ja, visst är portkod jättebra! Synd att det inte finns fler avsnitt ;)

Svar: jaa! hoppas på att dom gör en säsong 2!:)
Beatrice Johansson

2012-12-18 | 12:38:34
Bloggadress: http://fiiiiiiiiiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback