I won't give up

Måndag idag då! Va sjukt trött när jag vaknade! Men tog mig upp och gjorde mig i ordning. I skolan så hade vi först slöjd, den lektionen gick sjukt snabbt! Sen så idrotten så fick Nelly och jag ut och gå! Och det va sjukt halt ska jag säga er! Men vi klarade oss:) Efter lunchen så hade vi SO, typ världens tråkigaste lektion! Hållde på att somna! Sen sist på dagen så hade vi NO. Helt okej för vi satt och pratade i smågrupper och sen så började vi kolla på en film som vi ska kolla klart på på onsdag:) När jag kom hem så fick jag för mig att baka chokladbollar. Dom står i kylskåpet och bara väntar på mig! Ikväll blir det handboll men nu ska jag ta och läsa lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback